5.a digitális kultúra
Tananyag
04.23. K micro:bit programozása 2.
04.09. K micro:bit programozása 1.
04.08. H Scratch programozás gyakorlása 2.
03.26. K Bevezetés a robotikába
03.12. K Scratch programozás gyakorlása 1.
03.05. K Teknősgrafika
02.27. K Rajzolás Scratchben
02.20. K Ciklusok
02.13. K Szereplő irányítása
02.06. K Scratch blokkok és utasítások
01.30. K Ismerkedés a blokkprogramozási környezettel
01.23. K Animációk: mozgásvonalak
01.16. K Bemutatók fényképrészletekkel 2.
01.09. K Bemutatók fényképrészletekkel 1.
12.19. K Animációk készítése
12.12. K Animációk
12.05. K Bemutatókészítés feladatok 3.
11.28. K Rajzok a bemutatóban
11.21. K Bemutatókészítés feladatok 2.
11.14. K Bemutatókészítés feladatok 1.
11.07. K Képek és szövegdobozok
10.24. K Képek és szövegek a bemutatókban
10.10. K Prezentációk készítése
10.03. K Prezentációk készítése
09.26. K Fájlok és mappák
09.19. K Programok, operációs rendszerek
09.12. K A számítógépek és főbb alkatrészeik
09.05. K Bevezetés