Digitális kultúra 5. osztály

Digitális kultúra 5. tankönyv

Tananyag

A digitális eszközök használata

Robotika, algoritmizálás, programozás

3. Bevezetés a robotikába

4. Ismerkedés a blokkprogramozási környezettel

5. Scratch blokkok és utasítások

6. Szereplő irányítása

7. Gyakorlás: Szereplő irányítása

8. Rajzolás Scratchben

9. Ciklusok

10. Scratch programozás gyakorlása

11. Számonkérés: Programozás Scratch-ben

12. Programozzunk micro:biteket! Animációk készítése

13. Programozzunk micro:biteket! Használjuk az érzékelőket!

14. Programozzunk micro:biteket! Játék készítése

15. Gyakorlás, ellenőrzés

Bemutatókészítés, multimédiás elemek készítése

15. Első bemutatónk

16. A képeket kísérő szövegek

17. Feladatok

18. Rajzok a bemutatóban

19. Feladatok

20. Animációk

21. Feladatok

22. Bemutatók fényképrészletekkel

23. Feladatok

24. Bemutató készítése saját fotókból

25. Animációk: mozgásvonalak

26. Animációk: mozgásvonalak 2

e-Világ és online kommunikáció

27. Információs társadalom

28. Keresés a világhálón

29. Keresés a világhálón

30. A virtuális személyiség

31. Online kommunikáció

32. Közösségi oldalak, chat

33. Felhőszolgáltatások

34. Rendszerezés, összefoglalás