5.a digitális kultúra

Tankönyv Okostankönyv

 

05.10. K 5. óra Programozzunk Lego robotot! Milo a felfedező Milo mozgásérzékelője 31. óra 
05.03. K 5. óra Online kommunikáció 30. óra
04.26. K 5. óra Keresés a világhálón 29. óra
04.12. K 5. óra Keresés a világhálón 28. óra
04.05. K 5. óra Információs társadalom 27. óra 
03.29. K 5. óra Bemutató: Periklész 26. óra
03.22. K 5. óra Bemutató: Magyar állami jelképek 25. óra 
03.08. K 5. óra Bemutató: A Föld mozgásai 24. óra 
03.01. K 5. óra Bemutató: Virágok
23. óra
02.15. K 5. óra Feladatok: Animációk 22. óra
02.08. K 5. óra Animációk 21. óra
02.01. K 5. óra Rajzok a bemutatóban 20. óra
01.25. K 5. óra Képek és szövegdobozok 19. óra
01.18. K 3. óra Képek és szövegek a bemutatókban  18. óra
01.11. K 3. óra Képek és szövegek a bemutatókban 17. óra
01.04. K 3. óra Prezentációk készítése 16. óra
12.14. K 3. óra Fájl feltöltése az Oktatóportálra 15. óra
12.07. K 3. óra Ismerkedés az Oktatóportállal 14. óra
11.30. K 3. óra Számonkérés: Programozás Scratch-ben 13. óra
11.23. K 3. óra Scratch programozás gyakorlása 12. óra
11.16. K 3. óra Ciklusok 11. óra
11.08. H 5. óra Rajzolás Scratchben 10. óra
11.02. K 3. óra Gyakorlás: A szereplő irányítása 9. óra
10.19. K 3. óra Szereplő irányítása 8. óra
10.12. K 3. óra Scratch blokkok és utasítások 7. óra
10.05. K 3. óra Ismerkedés a blokkprogramozási környezettel 6. óra
09.28. K 3. óra Algoritmusok 5. óra
09.21. K 3. óra Bevezetés a robotikába 4. óra
09.14. K 3. óra Programok, operációs rendszerek, fájlok és mappák 3. óra
09.07. K 3. óra A számítógépek és főbb alkatrészeik 2. óra